Wednesday, November 16, 2011

Stylish



Lucy Chadwick, in a film by The Selby for Zara.
Lucy Chadwick, The Selby'nin Zara için çektiği videoda.

I currently don't have sound on my computer so I have no idea what she's talking about, but her home is amazeballs; it's almost exactly what I would want my office to look like, she owns one of the most stylish coffee pots I have ever seen, her clothes are so gorgeous, and if I ever saw her on the street I would steal her glasses.

Şu an bilgisayarımda ses olmadığı için ne söylediği hakkında hiç bir fikrim yok, ama evi çok tarz; hayalimdeki ofis aşağı yukarı böyle, hayatımda gördüğüm en stil sahibi kahve servis kabına sahip, kıyafetleri muhteşem, ve bir gün ona sokakta rastlarsam gözlüklerini çalacağım kesin.

7 comments:

Fabrizia Spinelli said...

Such a lovely post, cool video, great home!

Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???
Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

Anonymous said...

Hayatımda bu kadar tarz sahibi ve elegan bir kadın görmedim. Şu an kendimi belki şirret biridir diye teselli ediyorum.
Sesleri duyamadığın için sana açıklama getireyim; o hippi kılıklı erkek arkadaşı "hair sytlist"miş. Terzi kendi söküğünü dikemiyormuş gerçekten.
Bir de o muhteşem kıyafetleri ve takıları ben giysem (hatta on beş kilo verip falan giysem) üstümde eğreti durur be. Ay bunu bilmek çok fena. Ama toplamda çok etkilendim.
Sonra acaba hep o marketten mi alışveriş ediyor? Çünkü orası da çok tarz bir yerdi aslında. Hiç mi gitmiyor acaba oraların Migros'una?

alis said...

Müge - Videoyu iphone'dan sesli izledim ve kadın yeni "girl crush"ım statüsünü kazandı, üzgünüm ama hiç şirret birine benzemiyor, sevgilisine kahve için bile "yes, please" diyor :) Kıyafetler niye sende eğreti dursun, bence hiç de durmaz, boy-pos var, beyaz ten var, güzel yüz var. Hem çoğu Zara, yani ulaşması imkansız da değil.

Bence ilham almak için ahırdan renove ettikleri mekana giden o hoş, incecik kadın Migros'a gitmez. Whole Foods'a, Trader Joes'a gider en fazla. Ya da gurme peynircisi falan vardır... Ay resmen kadına aşık oldum!

Anonymous said...

Ben de, "Yes, please," diyorum. Ne olacak? :) :P

alis said...

Zaten sen de şirret birine benzemiyorsun :)

Anonymous said...

Hahaha, teşekkür ederim, Alis. :)

Michelle said...

I'd steal her glasses too. She's lovely.